شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

آغاز هفته دولت و روز کارمند گرامی باد

653
0
علت نامگذاری چنین هفته ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آن جا که جان خویش را بر سر آن نهادند.

هفته دولت و روز کارمند گرامی بادهفته دولت و روز کارمند گرامی باد..

 هفته دولت ؛ یاد آور فداکاریهای فرزندان پاک نهاد و شهیدان گرانقدر و والا مقام انقلاب و احیا کننده روزهای پرشورخدمتگذاری شهیدان رجایی و با هنر است.

 

به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمدعلی رجایی، رئیس جمهور و محمدجواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می باشد. 
مدیریت حج و زیارت استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر ، هفته دولت رابه همه دولتمردان و خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه خادمین و مجموعه اداری خانواده بزرگ حج و زیارت و کارگزاران خدوم این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای تمام خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفقیت ، سربلندی و سلامتی مسئلت دارد.

                                                                                                                                                                                                       روابط عمومی حج و زیارت استان فارس

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار