پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

نخستین پرواز اعزام زائران عتبات عالیات استان فارس به نجف اشرف همزمان با آغاز دهه مبارک فجر1400

399
6
پس از حدود ۲ سال وقفه به علت محدودیت های کرونایی با برنامه ریزی سازمان حج و زیارت فارس و هماهنگی و همکاری مسئولان استانی، پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه «شهید آیت الله دستغیب» شیراز همزمان با آغاز دهه فجر راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس ، اولین پرواز اعزام زائران عتبات عالیات استان فارس به مقصد نجف اشرف بامداد امروز (سه شنبه 12 بهمن) با حضور استاندار فارس، معاون استاندار، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و مدیر حج و زیارت استان فارس از فرودگاه «شهید آیت الله دستغیب» شیراز انجام شد.

نخستین گروه زائران اعزامی به عتبات عالیات در این پرواز از سه ساعت قبل از  پرواز در سالن انتظار فرودگاه با رعایت فاصله اجتماعی و  پروتکل های بهداشتی حضور داشتند.

علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس ، در جمع  زائران مشرف به نجف اشرف-کربلای معلی با اشاره به اینکه اولین گروه اعزام زائرین عتبات عالیات از ایستگاه پروازی شیراز تقارن با آغاز دهه پر فروغ فجر صورت گرفته و این مایه خرسندی است و افزود : زائرین عتبات عالیات، سفیران و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق هستند و تحت عنوان «کاروان حرم تا حرم» عازم این سفر معنوی می‌ شوند.

مدیر حج و زیارت فارس در ادامه از زائرین خواستار شد : حال که توفیق زیارت نجف اشرف و کربلای معلی نصیبتان شده  لازم است  طوری برنامه ریزی کنید که از این سفر زیارتی نهایت بهره معنوی را کسب کنید و  بیشتربه دعا و زیارت بپردازید.

غلامرضا کریم آقایی مدیرکل فرودگاه های فارس نیز در جمع این زائران ضمن عرض تبریک و آرزوی سفر معنوی خوب برای زائرین بیان داشت : فرودگاه شهید «آیت الله دستغیب» شیراز برای ارائه خدمات مطلوب، امنیت و تکریم اعزام زائران عتبات عالیات آمادگی کامل دارد.

سرهنگ صفری رییس پلیس فرودگاه شیراز در ادامه توصیه های لازم امنیتی و حفاظتی در کشور عراق را به زائرین متذکر شدند .

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس با حضور در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز از روند اولین گروه پروازی اعزام زائرین و نحوه خدمات رسانی مطلوب  به زائرین  عتبات عالیات فارس بازدید کرد و از زحمات و تلاشهای مدیرحج و زیارت استان و  مدیرکل فرودگاههای فارس و دست اندرکاران در خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات  قدردانی  و تشکر کرد.

.علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز از روند اعزام اولین گروه پروازی زائران عتبات عالیات به عراق بازدید کرد.

گفتنی است با توجه به محدودیت های کرونایی  پس از حدود 2 سال وقفه ، با برنامه ریزی سازمان حج و زیارت و هماهنگی و همکاری مسئولان استانی، پروازهای عتبات عالیات راه اندازی شد و اولین گروه از زائران حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با پرواز شیراز-نجف  سااعت 1:45 بامداد امروز سه شنبه 12 بهمن 1400 همزمان با نخستین روز از دهه پر فروغ فجر با تعداد 141 زائر فرودگاه شهید دستغیب شیرلز را به مقصد نجف اشرف ترک نمود.

 

برای این مقاله 6 نظر ثبت شده است

نایییبل

پنجشنبه, 21 بهمن,1400 :: 09:50

به زائرین این پرواز اطلاع داده شد که مبلغی از وجه هزینه سفر توسط حج و زیارت به دفتر زیارتی برگشت داده شده و به زائرین عودت داده میشود ولی تا کنون به زائرین پرداخت نشده لطفا رسیدگی فرمایید

نایییبل

پنجشنبه, 21 بهمن,1400 :: 09:51

مابه التفاوت برگشتی چی شد

토토사이트

دوشنبه, 05 تیر,1402 :: 10:47

Thanks a bunch for sharing this with all folks you actually realize what you are speaking approximately! Bookmarked. 토토사이트

https://totovera.com/

دوشنبه, 05 تیر,1402 :: 10:47

I’ve been exploring for a little for any high-quality articles or weblog posts in this kind of space. https://totovera.com/

메이저사이트

دوشنبه, 05 تیر,1402 :: 10:47

What’s up colleagues, its enormous post regarding educationand entirely defined, keep it up all the time. 메이저사이트

먹튀검증

دوشنبه, 05 تیر,1402 :: 10:48

F*ckin¦ Have you ever thought about including a little bit more than just your articles? 먹튀검증

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار