پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دفتر مدیریت حج وزیارت فارس محل برگزاری نشست هماهنگی هفته حج

818
0

.

به گزارش روابط عمومی حج وزیارت استان فارس در روز شنبه مورخ 94/5/3 جلسه ای به ریاست زینلی مدیر حج و زیارت استان با حضور تعدادی از کارگزاران در محل ساختمان اداری حج و زیارت برگزار گردید .

این جلسه با ذکر تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید . 

در ادامه زینلی مدیر حج وز یارت استان بیان داشت خدا را شاکریم که به ما توفیق خدمتگزاری به زائرین اماکن مقدس را نصیب فرموده و  باید قدر این موهبت الهی را بدانیم و در سالی که مزین به شعار (( دولت و ملت ، همدلی و همزبانی )) است بتوانیم بیش از گذشته با وحدت و همدلی در برگزاری هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم بزرگداشت هفته حج تلاش نمائیم تا زائرین گرانقدر بتوانند بهره وافی و کافی را از فضای معنوی این ایام ببرند .

در ادامه این جلسه مقرر شد حاضرین در جلسه با تشکیل کمیته های تخصصی و با وحدت و یکپارچگی برنامه های هفته حج را پیگیری و نسبت به ارائه گزارشی از چگونگی روند امور به مدیر حج و زیارت استان اقدام نمایند .

مدیر حج و زیارت استان در ادامه با ذکر برنامه های ایام هفته حج پیشاپیش از زحمات همه دست اندرکارانی که در  برگزاری این مراسم  تلاش خواهند کرد تشکر و قدردانی نمود و جلسه را با ذکر چند دعا و صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص) به پایان رساندند . 



نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار