پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس با مدیر حج و زیارت استان

608
3

.

به گزارش روابط عمومی حج و زارت استان فارس در این دیدار علیرضا زینلی به تشریح برنامه های هفته حج در استان فارس پرداخت و گفت: ۲۰ مرداد ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، همایش بزرگ حج با حضور بیش از ۲ هزار زائر بیت الله الحرام، در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار می شود.
زینلی حضور متحدالشکل پزشکان کاروان ها در این همایش با هماهنگی جمعیت هلال احمر فارس را مایه خرسندی دانست و افزود: همایش میثاق با حضرت احمدبن موسی(ع) شاهچراغ و سخنرانی تولیت این آستان مقدس حضرت آیت اله سید علی اصغر دستغیب، دیگر برنامه ای است که با حضور مسئولان استانی در هفته حج اجرا می شود.
وی برگزاری محفل انس با قرآن کریم را از جمله برنامه های هفته حج در استان فارس اعلام و بیان کرد: برپایی نمایشگاه فرهنگی کاروان های حج از ۲۵ مرداد ماه تا اوایل شهریور ماه و همچنین میثاق با شهدای گمنام در گلزار شهدای شیراز با حضور یکی از فرماندهان  سپاه فجر استان در روز ۳۰ مرداد ماه، دیگر برنامه هایی است که به مناسبت هفته حج در استان فارس اجرا می شود.
مدیر حج و زیارت استان فارس در پایان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از جمله سازمان های ممتاز و ارزشمند در کشور است، یادآور شد: همواره روحیه جهادی کارکنان این جمعیت را ستوده ام.

مدیر حج و زیارت استان فارس نیز در این دیدار خدمتگزاری صادقانه و تسهیل در امور حجاج و زائران را فلسفه وجودی این سازمان عنوان و تصریح کرد: هدف نهایی این خدمات، کسب رضایت خداوند متعال است.

جعفری مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس در دیدار با مدیر حج و زیارت استان با اشاره به ماموریت های مشترک دو نهاد در ارائه خدمات به حجاج بیت الله الحرام و زائران عتبات عالیات، گفت: خدمت رسانی در قالب کادر سلامت به زائران و حجاج، ازجایگاه والایی برخورداراست
در ادامه فیض اله جعفری مدیر عامل حلال احمر از آمادگی جمعیت هلال احمر فارس برای گسترش همکاری ها با سازمان حج و زیارت استان خبر داد و اظهار کرد: این همکاری در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری شده است، نمود بیشتری خواهد داشت.


در این دیدار معاون درمان و توانبخشی، مدیر روابط عمومی، مسئول هسته گزینش و رئیس اداره حراست جمعیت هلال احمر استان فارس نیز حضور داشتند.

برای این مقاله 3 نظر ثبت شده است

سیفی

پنجشنبه, 22 مرداد,1394 :: 13:46

سلام دو سطv مانده به اخر هلال غلط نوشته شده اصلاح شود. با تشکر

سیفی

پنجشنبه, 22 مرداد,1394 :: 13:47

سلام دو سطر مانده به اخر هلال غلط نوشته شده اصلاح شود. با تشکر

ثابت فرد

پنجشنبه, 22 مرداد,1394 :: 21:49

با سلام ، در پاراگراف اول از قول حاج آقای زینلی نقل شده است که در تاریخ 20 مرداد همایش برگزار می شود .در حالی که تاریخ ارسال خبر 22 مرداد است .
معلوم می شود خبر مربوط به چند روز قبل است که تازه خبر آن از سوی روابط عمومی منتشر می شود .
در ضمن خبرهای فراوانی هم در کاروانها وجود دارد که روابط عمومی می تواند جهت اطلاع مردم آنها را منتشر کند و به غنای سایت حج و زیارت فارس اضافه کند .
همچنین پیشنهاد میکنم حد اقل آدرس سایتها و وبلاگهای کاروانها و مجموعه های فارس را در سایت بگذارید تا کاربران خودشان بخوانند متاسفم که سایت کاروان داراب در قسمت وبلاگهای برگزیده بعثه مقام معظم رهبری معرفی شده است اما تا کنون در سایت حج و زیارت استان هیچ خبری از آن نیست . با تشکر .

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار