پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار مدیر حج و زیارت استان فارس از خانواده معزز شهداء کاروان حج تمتع1394

1269
0

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت فارس در روز جمعه 94/5/23 علیرضا زینلی مدیر حج وزیارت فارس با هیئت همراه از خانواده معزز شهداء زائرین چندین کاروان در شهر شیراز دیدار و دلجویی کردند.

زینلی در دیدار از خانواده معزز شهداء ضمن تبریک به مناسبت هفته حج بیان داشت :خداوند را شاکریم که به ما توفیق خدمتگزاری به حجاج عزیز بیت اله الحرام و زائرین حرم نبوی را عطا فرموده است و چنین عنوان نمودند شهداء بهترین الگو جهت ارائه خدمت هستند و این عزیزان را به عنوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس دانسته و اعلام نمود اینان الگوی خوب زیستن بوده و باید در همه جا به یاد آنها خواهیم بود.

مدیر حج و زیارت فارس بیان نمود در سال مزین به شعار (( دولت و ملت ، همدلی و همزبانی )) و با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری  ((مد ظله العالی)) در این دیدار به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهید و شهادت و حماسه های صبر و استقامت خانواده معظم شهداء با اهداء لوح سپاس از خانواده های بزرگوار شهداء تقدیر و تشکر نمودند.

زینلی در ادامه عنوان نمودند خانواده بزرگ حج و زیارت بر خود افتخار می داند میهمان خانواده ی شهداء خصوصا خانواده ی  دو شهید و سه شهید در کاروان های حج تمتع سال جاری است واینان افنخاران کاروان های استان فارس به مرکزیت سومین حرم اهل بیت (ع) می باشند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار