جمعه 28 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

شیراز_افتتاحیه نمایشگاه هفته حج (حرم تا حرم)

1042
0

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس در ساعت 18:30 روز یکشنبه مورخ 94/5/25مصادف با ولادت حضرت معصومه "سلام الله علیها" نمایشگاه حرم تا حرم به مناسبت هفته حج و دهه کرامت در حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ "ع" با حضور مدیر حج وزیارت استان فارس، مدیران وعوامل مجموعه ،مدیران حج تمتع به همراه زائرین حج سالجاری ،مدیران دفاتر و شرکتهای زیارتی و تعدادی از کارگزاران در صحن مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) افتتاح گردید.

لازم به ذکر است که در راستای برپایی نمایشگاه موصوف ،ایستگاه نقاشی کودکان با موضوع هفته حج نیز برگزار گردید که مورد استقبال بی نظیری واقع شد.

در این نمایشگاه غرفه های متنوعی از جمله غرفه کتاب و عکس ،غرفه دستاورد های فرهنگی و آموزشی و...در معرض دید عموم و مورد استفاده قرار گرفت .

همچنین آموزش مناسک حج با نصب ماکت بزرگ کعبه توسط کارگزاران به مشتاقان داده شد که این عمل در طول یک هفته ادامه دارد .

گفتنی است این نمایشگاه تا  تاریخ 94/6/1 ادامه دارد .

علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس در حاشیه این افتتاحیه اعلام نمود: بیش از 75درصد ویزای حجاج صادر شده و مابقی نیز تا پایان هفته صادر خواهد شد و امسال تعداد بیش از 3300 نفر از زائرین استان فارس از تاریخ 94/6/6 لغایت94/6/12 از فرودگاه شهید آیت اله دستغیب شیراز به مدینه منوره اعزام و برگشت حجاج نیز از تاریخ 94/7/7 لغایت 94/7/14  از جده به سمت فرودگاه شهید آیت اله دستغیب شیراز خواهد بود.

 

((تصاویر نمایشگاه هفته حج "حرم تا حرم" به پیوست قابل روئیت می باشد)).

 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار