پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مصاحبه عوامل آشپزخانه فدک(شهر نجف اشرف) ؛ اعزامی از فارس+ عکس

900
0

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس ، امروز چهارشنبه مورخ 95/1/18 مصاحبه عوامل آشپزخانه فدک (شهر نجف اشرف)؛ اعزامی از فارس در محل ساختمان اداری حج و زیارت استان صورت گرفت.

_ قبل از انجام مصاحبه ، جلسه ای به ریاست زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس با حضور عوامل آشپزخانه فدک در دفتر مدیریت برگزار گردید.

در ابتدا این جلسه پس از ذکر آیاتی چند از کلام الله مجید ، علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس ضمن تبریک سال نو و با بیان اینکه سال 95 از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با نام " اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل " نامگذاری گردیده است و همچنین با اشاره به اینکه ابتدا و انتهای سال جدید مزین شده است به نام بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) ، نکاتی را در مورد رعایت قوانین سازمان حج و زیارت و مسئله سلامتی زائرین در خصوص طبخ و پخت عالی و مورد قبول زائرین عتبات عالیات مطرح نمودند و نیز بیان داشتند : بی شک یکی از پر افتخارترین خدمتگزاری ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، خدمتگزاری به زائرین اعتاب مقدسه می باشد. لذا خداوند بزرگ را شاکریم که به ما این توفیق را داده است و ما باید قدر این موهبت الهی را بدانیم.

ایشان در ادامه افزود: به لطف خدا این افتخار بزرگ نصیب شما عزیزان گردیده و خواستارم با تمام سعی و تلاش خود توام با صبر و بردباری و شکیبایی در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به زائرین اباعبدا...الحسین کوشا باشید تا زائرین گرانقدر بتوانند بهره کافی و وافی را از این زیارت معنوی کسب نمایند.

_مصاحبه عوامل آشپزخانه فدک توسط اساتید مجرب که از سوی مدیر حج و زیارت استان تعیین شده بود در سه مبحث : احکام ، تخصصی و بهداشت انجام شد.


 

 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار