پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

(( دیدار خانواده های معزز شهدای منا شهر شیراز با شورای اسلامی شهر شیراز ))

2090
0

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس ، امروز سه شنبه مورخ 95/1/24 دیدار خانواده های شهدای منا شهر شیراز با شورای اسلامی شهر شیراز صورت گرفت.

این دیدار با حضور جمعی از خانواده های معزز شهدای منا شهر شیراز ، رییس و اعضای محترم شورای شهر شیراز ، نماینده محترم شهردار شیراز و مدیر حج و زیارت استان فارس با هیئت همراه ؛ در محل سالن جلسات و اجتماعات شورای اسلامی شهر شیراز برگزار گردید.

در ابتدای این دیدار پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یک نفر از خانواده های معزز شهدای منا ، جناب آقای عرب عضو محترم شورای اسلامی شهر شیراز به حاضرین در جلسه علی الخصوص خانواده های معزز شهدای منا شهر شیراز خیر مقدم و خوش آمدگویی گفته و سخنانی را ایراد نموده  و یاد و خاطره شهدای منا را گرامی دانست.

سپس در ادامه این دیدار علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس با بیان اینکه : سلام و درود می فرستیم به روح ملکوتی حضرت امام(ره) و سلام و درود می فرستیم به روح تمامی شهدای اسلام از صدر تا هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مظلوم منا و سلام و درود می فرستیم خدمت تمامی خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی خاصه رهبر انقلاب حضرت آیت اله العظمی الامام الخامنه ای (مد ظله العالی)و سلام و تقدیر و تشکر می کنم خدمت تمامی حضار خاصه عزیزان در شورای اسلامی شهر شیراز که موجبات این جلسه را فراهم آوردند.

ایشان در ادامه نیز با بیان خیر مقدم ویژه خدمت خانواده های معزز شهدای منا عنوان نمودند : سالی را که شروع کردیم بنام "اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل" همچنین سالی که ابتدا و انتهای آن مزین شده است با نام بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) ، سالی پر رونق و پر برکتی بر شما عزیزان و  همه مردم فرهیخته فارس باشد.

مدیر حج و زیارت استان نیز در ادامه با ایراد سخنانی کوتاه از فاجعه غم بار منا و عملکردها ؛درخواست از شورای اسلامی شهر در مورد نامگذاری معابر و خیابان هایی بنام شهدای منا نزدیک محل سکونت خانواده های معزز شهدای منا عنوان نمودند و بیان داشتند حسب دستور مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای منا علاوه بر نامگذاری معابر ؛مکانی یا محلی را تحت عنوان میدان شهدای منا پیش بینی شود که بنام یادمان شهدای منا نامگذاری گردد تا بتوان در ایام خاص مخصوصا" هفته حج علاوه بر میثاق با شهدای حج 66 میثاق نامه ای تهیه و هر ساله بنام شهدای منا نیز خوانده شود.

در ادامه چند تن دیگر از اعضای محترم شورای اسلامی شهر شیراز و همچنین نماینده محترم شهردار شیراز صحبت هایی را در پیرامون این دیدار بیان نمودند.

در این دیدار نیز نمایندگان خانواده های معزز شهدای منا، از مسئولین استان و همچنین مسئولین سازمان حج و زیارت در امر پیگیری مسائل خانواده ها شهدای منا تقدیر و تشکر کردند و صحبت هایی را ایراد نمودند.

در پایان این دیدار با ذکر صلوات بر محمد (ص) و آل محمد(ص) خاتمه یافت.

 

 

(( به پیوست تصاویر ))



نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار