جمعه 28 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

گزارش مکتوب و مصور: مراسم اولین سالگرد شهادت شهدای منا فارس همزمان با مراسم دعای عرفه در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ"ع"

2668
0

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس ،راس ساعت 15:30 روز یکشنبه مورخ 95/06/21 مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت شهدای فاجعه منا با همکاری ستاد کنگره بزرگداشت شهدای منا فارس ( بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مدیریت حج و زیارت استان و سایر دستگاههای اجرایی استان )مصادف با مراسم دعای روز عرفه درشبستان امام خمینی"ره" واقع در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ"ع" با سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حدائق برگزار شد.

این مراسم بزرگداشت اولین سالگرد که به مناسبت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر منا بود که با حضور مدیریت و کارکنان حج و زیارت ،مدیران دفاتر و شرکت های زیارتی ، مدیران کاروان ها ،کارگزاران و پیشکسوتان حج و زیارت فارس و با حضور همه مسئولین و نمایندگان محترم نهادها و دستگاههای استانی و  خانواده های معزز این شهدای بزرگوار و مردم مومن ، ولایتمدار و شهید پرور شهر شیراز صورت پذیرفت.

همچنین این مراسم یک میهمان ویژه نیز داشت، پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس که صبح دیروز از طریق فرودگاه بین المللی شهید ایت الله دستغیب وارد شیراز شده بود امروز میهمان ویژه این مراسم بود.

دیروز در مراسمی  پیکر مطهر 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد شیراز شد تا امروز به مراسم روحبخش دعای عرفه در مکانهای مختلف فارس معنویتی دوچندان بخشد.
 
شهرستان های آباده ، اقلید ، داراب ، فسا و لار امروز میزبان این شهدای گرانقدر بود. در شیراز نیز حرم های مطهر احمدی و محمدی علیه السلام و سید علاالدین حسین(ع) ، حسینیه عاشقان ثارالله و مسجد دانشگاه شیراز میزبان این مراسم معنوی و شهدای گمنام بود.

مراسم دعای عرفه در حرم مطهر حضرت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام با یاد شهدای منا و با حضور خانواده های معظم این شهدای بزرگوار و مردم مومن و انقلابی شهر شیراز برگزار شد. پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس، میهمان ویژه این مراسم بود.


 

 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار