پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

خادمین حرم تا حرم مدیریت حج و زیارت فارس به شلمچه اعزام شدند.

1904
0

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس در روز دوشنبه مورخ 95/08/17 راس ساعت 17 جلسه ای با ریاست زینلی مدیر حج و زیارت فارس و با حضور تعدادی از خادمین ،کارگزاران و اعضاء پایگاه مقاومت بسیج بین الملل حضرت احمدبن موسی(ع) حج و زیارت استان فارس برگزار گردید.

این جلسه با عنوان اعزام و مراسم بدرقه تعدادی از کارگزاران ، خادمین و اعضاء پایگاه مقاومت بسیج بین الملل حضرت احمدبن موسی(ع) حج و زیارت استان فارس به مرز شلمچه جهت خدمت رسانی به زائرین حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در موکب شهدای منا و موکب حضرت احمدبن موسی(ع) ، در محل ساختمان اداری حج و زیارت صورت گرفت.

در ابتدا جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد.

سپس مدیر حج و زیارت فارس ضمن ارائه تذکراتی بیان داشت: بی شک یکی از پر افتخارترین خدمتگزاری ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، خدمتگزاری به زائرین اعتاب مقدسه می باشد ؛ و شما خادمین از برگزیدگان حضرت آقااباعبدالله الحسین (ع) جهت خدمت به زوار اربعین حسینی هستید. لذا خداوند بزرگ را شاکریم که به ما این توفیق بزرگ را داده است و ما باید قدر این موهبت الهی را بدانیم .

سپس مراسم بدرقه با حضور مدیریت و کارکنان و کارگزاران برگزار شد.

همچنین علیرضا زینلی در حاشیه مراسم بدرقه با اشاره به هماهنگی های بعمل آمده جهت خدمت به زائرین اربعین حسینی افزود : تعداد 20 نفر از خادمین و کارگزارن و اعضا پایگاه مقاومت بسیج حج و زیارت استان فارس بهمراه تنی چند از خانواده معزز شهدا منا به شوق خدمت به زوار اربعین حسینی  راهی سفر و به  منطقه شلمچه اعزام شدند که به همراه خود 3 تن عرقیات ناب میمند - یک تن شکر - یک تن شلغم - یکصدهزار لیوان یکبار مصرف - 40 کیلو خاکشیر و تخم شربتی و اقلام و وسایل تدارکاتی مورد نیاز جهت رفاه حال زائرین به مرز شلمچه ارسال  گردید.

مدیر حج و زیارت فارس اظهار داشت: مقرر شده امسال در دو موکب شهدا منا شلمچه و حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) روزانه حداقل 5000 نفر را خدمت رسانی کنند که مدت ماموریت افتخاری جهت خدمت رسانی انشالله تا 3 روز بعد از اربعین خواهد بود.

شایان ذکر است این  اقدام ارزشمند فرهنگی که به سفارش مدیریت حج و زیارت استان فارس در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، بمنظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا منا می باشد که سرودهایی تحت همین عنوان آماده ارائه و ثبت ملی می باشد که در روز پنج شنبه در مرز شلمچه موکب شهدا منا نواخته و پخش مستقیم خواهد شد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار