چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

فارس: نشست هم اندیشی مدیران ثابت هتل های عراق (دوره های اول و دوم سال 96) با مدیر حج و زیارت

737
0
نشست هم اندیشی مدیران ثابت هتل های عراق (دوره های اول و دوم سال 96)
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس ، صبح روز پنج شنبه مورخ 96/03/13 نشست هم اندیشی مدیران ثابت هتل های عراق (دوره های اول و دوم سال 96) در دو نوبت جلسه به ریاست مدیر حج و زیارت فارس برگزار شد.

زینلی مدیر حج و زیارت استان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و فعالیتهای مدیران ثابت عتبات عالیات ، بیان داشت که بی شک یکی از پرافتخارترین خدمتگزاری ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، خدمتگزاری به زائرین اعتاب مقدسه می باشد؛ لذا خداوند بزرگ را شاکریم که به ما این توفیق بزرگ را داده است و ما باید قدر این موهبت الهی را بدانیم .
ایشان در ادامه ضمن ارائه راهنمایی و رهنمود های لازم افزود: برگزاری چنین جلساتی می تواند در عملکرد کلیه عوامل مجموعه ها تاثیر گذار باشد؛ و از مدیران ثابت هتل های عراق خواستار شد با تمام سعی و تلاش و همت خود در راستای خدمت رسانی بهتر و هر چه بیشتر به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) کوشا باشند تا زائرین گرانقدر بتوانند بهره وافی و کافی را از این زیارت معنوی کسب نمایند.
در این دیدار ها از مدیران ثابت اعزامی دوره جدید خواسته شد با مدیران اعزامی دوره قبل جلساتی را با عنوان انتقال اطلاعات تشکیل نمایند .
همچنین مقرر گردید مدیران ثابت ،آسیب های هتل های در اختیار را بررسی نموده و در پایان گزارش خود را جهت جمع بندی و پیگیری به واحد امور کارگزاران ارائه نمایند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار