چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دومین جلسه هم اندیشی و همایش توجیهی پزشکان منتخب هیئت پزشکی ومدیران کاروان های حج تمتع 96

792
0
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس ؛ راس ساعت 8/00 صبح روز پنج شنبه مورخ 96/03/25 دومین جلسه هم اندیشی و همایش توجیهی پزشکان منتخب هیئت پزشکی و مدیران کاروان های حج تمتع 96 در محل سالن اجتماعات سازمان جمعیت هلال احمر فارس برگزار شد.
مدیر حج و زیارت استان در جمع مدیران و پزشکان حج تمتع ، با بیان اینکه حج 96 از حساسیت خاصی برخوردار می باشد گفت: هماهنگی بین پزشکان و مدیران لازمه موفقیت در این امر خطیر است و افرادی که پذیرفته اند خدمت زائرین باشند ، لذا سختی های آن را پذیرفته اند و هرچه سختی بیشتر _ اجر آن نیز بیشتر است.

زینلی در ادامه با اشاره به تقسیمات پزشکان در کاروان های حج تمتع که توسط دکتر بوستانی مسئول محترم هیئت پزشکی استان صورت گرفته است افزود: زائرین میبایست در قبل سفر ، حین سفر و همچنین در زمان برگشت از سفر تحت نظر پزشک مورد نظر باشند و پزشک هم میبایست دقت لازم را داشته باشد تا حج کسی بی دلیل از بین نرود و از نظر شرعی دچار مشکل نشود.
ایشان همچنین از مدیران کاروان ها و مدیران مجموعه خواست که در کار پزشک ورود نداشته باشند و دلیل آن را اینگونه بیان داشت: که کار پزشک و معاینه زائرین بسیار حساس می باشد.
مدیر حج و زیارت در پایان با بیان اینکه همه ما دست اندرکاران حج و زیارت زیر مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجری قانون هستیم گفت : بر اساس دستورالعمل ها و تصمیمات اخذ شده اقدام می کنیم تا انشالله حج امسال به خوبی انجام بگیرد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار