چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

همایش دو روزه مسئولین و مدرسان مراکز آموزش کارگزاران با حضور ریاست سازمان در شیراز

561
3

مسئول روابط عمومی حج وزیارت استان فارس  اعلام کرد :همایش دو روزه مسئولین و مدرسان مراکز آموزش کارگزاران حج وزیارت در 28 و 29 فروردین ماه در سومین حرم اهل بیت (ع) شیراز با حضور معاون وزیر ارشاد و ریاست سازمان حج وزیارت و هیات همراه و مدیریت حج وزیارت استان فارس و مسئولین آموزش علمی کاربردی استان با هدف ارتقاء سطح آگاهی مدرسان و ایجاد هماهنگی در ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی و بحث و تبادل نظر پیرامون مفاهیم و سرفصل های آموزشی و ارائه پیشنهادات و راهکاری علمی برگزار شد.

سخنران افتتاحیه همایش مذکور جناب مهندس اوحدی ریاست سازمان بود که جایگاه علم و آموزش را در آموزه های دینی با استفاده از آیات و روایات اسلامی بطور مشخص برای حضار بیان و آموزش را یکی از راههای رسیدن به کمال دانستند .همچنین نقش مدرسان را در جهت ایجادجاذبه جمعی لازم و برای آموزش بسیار مفید تلقی نمودند و خواهان رشد و ارتقاء سطح آموزش کارگزاران شدند.

محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان در مراسم افتتاحیه همایش جایگاه آموزش را در ارتقاء خدمات بسیار حائز اهمیت دانسته و نیز بهره مندی از آخرین روشهای آموزشی در جهت تسهیل مسائل اجرایی را ضروری شمردند

حضرت حجت الاسلام و المسلمین شهسواری مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی چگونگی ایجاد شورای برنامه ریزی آموزش سازمان و روند شکل گیری و رشد آموزش را در سازمان از دهه 1370 تاکنون را مطرح نموده و تشکل های گروه های آموزشی و نیز استفاده از منابع تهیه شده در آموزش از نکات مهم دانستند.

در ادامه همایش نشست های تخصصی گروههای آموزشی و نیز نشست تخصصی اجرائی مسئولین مراکز آموزشی سراسر کشور برگزار که در نتیجه گزارش نهائی گروههای تخصصی مدرسان و بیانیه افتتاحیه تنظیم گردید این همایش که در روز جمعه به پایان رسید در نهایت بعد از بحث و بررسی و ارائه آموزشهای مفید و ایجاد هماهنگی های لازم گواهی های آموزشی به حاضرین داده شد.


برای این مقاله 3 نظر ثبت شده است

http://www.venga.info/nueva-camiseta-barcelona-2014/

یکشنبه, 21 اردیبهشت,1393 :: 05:08

My programmer is trying to persuade me to move to .net from PHP. I have always disliked the idea because of the costs. But he's tryiong none the less. I've been using Movable-type on various websites for about a year and am anxious about switching to another platform. I have heard very good things about blogengine.net. Is there a way I can import all my wordpress posts into it? Any help would be really appreciated!|

http://crisi.de/

پنجشنبه, 25 اردیبهشت,1393 :: 13:16

I’ll apply this idea…… It can be fun!

http://nouveaumaillotequipedefrance.oursland.org/

شنبه, 10 خرداد,1393 :: 11:18

I do agree with all the ideas you have presented in your post. Thanks for the post.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار