پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

فراخوان عمومی برای تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع

609
0

فراخوان عمومی برای تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع

✅به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس،علیرضا زینلی مدیرحج وزیارت این استان با صدور فراخوان عمومی از تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع استان دعوت کرد تا نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند .

✅مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به ساماندهی اولویتها ، اطلاعات و ارتباطات ، از کلیه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع دعوت نمود نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه رزرو حج سازمان حج وزیارت به نشانی reserve.haj.ir اقدام نمایند .

✅ایشان در ادامه بیان اینکه تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع لازم است اطلاعات خود را در سامانه یاد شده تکمیل نمایند .اظهار نمود:هدف از این فراخوان آن است که دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج ، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل ، اصلاح و به روز رسانی نمایند تا ضمن ساماندهی کلی اولویت های باقیمانده برای تشرف ، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج وزیارت در اطلاع رسانی نسبت به اولویت ها ، برنامه های آموزشی و توجیهی و ثبت تغییرات بعدی احتمالی و ... با متقاضیان ودیعه گذاری حج تمتع امکان پذیر گردد .


✅زینلی در ادامه گفت :ودیعه گذاران می توانند شخصا به سامانه مذکور مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام نمایند و در صورت عدم دسترسی شخصی به سامانه اعلام شده  می توانند به دفاتر و شرکتهای زیارتی دارای مجوز استان فارس که اسامی آنها در سایت  fars.haj.ir درج شده است مراجعه و با پرداخت مبلغ 30 هزار ریال ( 3 هزار تومان ) نسبت به تکمیل اطلاعات فردی اقدام کنند .

🌐 
💠لازم به ذکر است به تناسب سهمیه تعیین شده در هر سال ، اولویت های تشرف به حج تمتع، به ترتیب اولویت در همان سال اعلام می شود ؛بر همین اساس اولویت های تشرف به حج سال 1398 بزودی اطلاع رسانی خواهد شد .

 

 

 

 

 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار