پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

فارس :راه اندازی مجدد سفرهای ارزان قیمت عتبات عالیات در قالب طرح ابرار/ نام‌نویسی متقاضیان سفر به عتبات عالیات

680
0

مدیر حج و زیارت استان فارس از آغاز نام‌نویسی دور جدید اعزام زائران به عتبات خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام جهت سفر به عتبات عالیات در بهمن‌ماه اقدام کنند.

 

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس؛ علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به اعزام زائران به عتبات عالیات ، اظهار کرد: پس از برپایی مراسم اربعین حسینی، اعزام‌های جدید به عتبات از سرگرفته شد و زائران بسیاری در اين مدت به عتبات مشرف شده اند.

وی از آغاز نام‌نویسی دور جدید اعزام‌ کاروان‌های سازمان حج و زیارت به عتبات خبر داد و افزود: با توجه به نزدیک شدن به بهمن‌ماه، نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات در بهمن سال جاری از روز شنبه ۸ دی‌ماه آغاز شده است.
 
  علیرضا زینلیبا اشاره به راه اندازي مجدد گروههاي ابرار(سفرهای ارزان قیمت) گفت : براي اعزام اين گروهها برنامه ريزي لازم بعمل آمده و علاقه مندان مي توانند با مراجعه به دفاتر و شرکت های زيارتي مجاز سازمان حج و زيارت در سطح استان نسبت به ثبت نام در اين كاروانها و فراهم نمودن مقدمات تشرف خود اقدام فرمايند

مدیر حج و زیارت فارس همچنين در خصوص هزينه و نحوه سفر زائران كاروانهاي ابرار گفت: کاروان های ابرار زائران را به صورت زمینی اعزام می کنند و هزينه سفر در قالب كاروانهاي ابرار حداکثر تا ١/٧٥٠/٠٠٠ تومان است.

علیرضا زینلی افزود:اين كاروانها به مانند ساير كاروانها هفت شب در عراق اقامت خواهند داشت كه سه شب در نجف اشرف، سه شب در كربلاي معلي، يك شب در كاظمين اقامت خواهد بود؛ زيارت سامرا و زيارت حرمين إمامين عسگريين نيز در برنامه سفر كاروانها وجود داشته و كليه زائران از پوشش هاي امنيتي، بيمه اي و درماني برخوردار هستند.


***مدیر حج و زیارت استان فارس در ادامه از متقاضیان خواست مواظب افراد سودجو و غیرمجاز که از نیات پاک مردم سواستفاده می کنند باشند و صرفا" جهت ثبت نام در کاروان های عتبات عالیات با مراجعه به دفاتر و شرکت های زیارتی در سطح استان که اسامی آنها در سایت http://fars.haj.ir موجود میباشد یا ثبت نام در سایت http://atabatorg.haj.ir در این دوره نام نویسی کنند/.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار