شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

مدیر حج و زیارت فارس : تاکید بر ثبت نام ودیعه گذاران حج استان در سامانه رزرو حج .

840
0

علیرضا زینلی :تا کنون 6,851 نفر از استان فارس در سامانه رزرو حج تمتع، نسبت به تکمیل و بروز رسانی اطلاعات خود  اقدام نموده اند.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت فارس ، علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان با اشاره به اینکه تا کنون 6,851 نفر از استان فارس در سامانه رزرو حج تمتع،نسبت به تکمیل و بروز رسانی اطلاعات خود اقدام نموده اند؛ ضمن تاکید از سایر ودیعه گذاران حج تمتع خواست : در سریعترین فرصت نسبت به ثبت نام ، تگمیل و بروزرسانی اطلاعات خود در سامانه http://reserve.haj.ir اقدام و کد رهگیری دریافت نمایند .
  
مدیر حج و زیارت فارس با اشاره به ادامه روند تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع گفت : ودیعه گذاران می توانند جهت ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود با مراجعه به سامانه مذکور این کار را انجام دهند و در صورت عدم دسترسی به اینترنت نیز می توانند به نزدیکترین دفاتر و شرکت های زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت در سطح استان که اسامی آنها در سایت http://fars.haj.ir  می باشد مراجعه نمایند.
وی با بیان اینکه ثبت نام در این سامانه بسیار مهم است افزود: بروزرسانی اطلاعات ودیعه گذاران از ضروریات محسوب می شود و برنامه ریزی های آینده برای حج تمتع ، نحوه تخصیص اولویت هاو ...بر همین اساس خواهد بود.
 
علیرضا زینلی اظهار داشت : همه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع می بایست اطلاعات خود را در سامانه رزرو حج تمتع تکمیل کنند ، تا تشرف این افراد به حج دچار مشکل نگردد و به تناسب سهمیه تعیین شده در هر سال،اولویت های تشرف به ترتیب اولویت در همان سال اعلام خواهد شد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار