پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

نتایج آزمون های طرح ارتقا کارگزاران حج ۹۸ اعلام شد.

754
0

نتایج آزمونهای طرح ارتقای کارگزاران حج تمتع 98، اعلام و از طریق سامانه جامع کارگزاران kargozaran.haj.ir در دسترس قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس ؛ علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت فارس با اشاره به اینکه نتایج آزمونهای طرح ارتقای کارگزاران حج تمتع 98، اعلام و از طریق سامانه جامع کارگزاران در دسترس قرار دارد بیان داشت :شرکت کنندگان در آزمون مذکور می توانند از طریق سامانه جامع کارگزاران و از منوی فراخوانهای آزمون که در پایین صفحه اصلی کاربر قرار دارد، نتیجه آزمون مرتبط با خود را مشاهده نمایند.

وی افزود : افرادی که برابر آیین نامه اجرایی کاروان حج حداقل 50 درصد نمره آزمون (1000 از 2000) را کسب کرده باشند جزء قبول شدگان هستند.

مدیر حج و زیارت فارس اظهار نمود: مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان در اسرع وقت و حداکثر تا پایان دیماه جاری، براساس برنامه زمانبندی  انجام خواهد شد، لذا لازم است آندسته از افرادی که جزء پذیرفته شدگان هستند آمادگی لازم را داشته باشند.

زینلی ابراز داشت: بر اساس آئین نامه اجرایی کاروان حج تمتع، متقاضی می بایست حداقل 50 درصد امتیاز هر موضوع و حداقل 60 درصد از مجموع امتیازات جدول احراز صلاحیت های حرفه ای و تخصصی(مصاحبه) را کسب نماید.

kargozaran.haj.ir

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار