پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

پیام دعوت مدیر حج و زیارت فارس برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن 97

1197
0

 علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت فارس در پیامی از عموم مردم شریف و فهیم به ویژه مدیران و کارمندان دفاتر و شرکت های زیارتی، خادمین و کارگزاران زیارتی استان برای حضور در "راهپیمایی 22 بهمن 97 " دعوت نمود.

22بهمن در طول زندگی و برای نسلهای آینده باید سرمشق همه قرارگیرد . امام خمینی(ره)

22بهمن روز تجدید عهد با انقلاب ،‌امام و اسلام است . مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

 

 به گزارش روابط عمومی حج و زیارت فارس ، علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان با انتشار پیامی از عموم مردم شریف و فهیم،به ویژه کارگزاران زیارتی در سطح استان دعوت کرد با حضور خود در "راهپیمایی 22 بهمن" با آرمانهای انقلاب تجدید بیعت نمایند.

 

 

  متن پیام بدین شرح است :
 

 بسم الله الرحمن الرحیم
به فضل پروردگار و با ایمان به بصیرت شما مردم فهیم ایران اسلامی" ۲۲ بهمن امسال" و جشن "چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی" را با شکوه هر چه تمام تر به حماسه ای دیگر تبدیل خواهیم کرد و دشمنان قسم خورده انقلاب را از طمع به این کشور عزیزمان نا امید خواهیم نمود .

🔻اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن" ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی " ، از همه مردم عزیز، به ویژه مدیران و کارمندان دفاتر/ شرکت های زیارتی ، خادمین و کارگزاران زیارتی دعوت می کنم، همراه و همگام با سیل خروشان مردم در "راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن " شرکت ، و با حضور خود، با امام راحل عظیم الشان، شهدای عزیز و رهبر عزیز و فرزانه انقلاب و آرمان های مقدس این انقلاب تجدید بیعت نمایند .
 
                                                       علیرضا زینلی
                                   🌟  مدیر حج و زیارت استان فارس 🌟
                               

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار