چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

چهارمین نشست هم اندیشی دستگاههای هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد

688
0

 چهارمین نشست هم اندیشی دستگاه های هم خانواده فرهنگ و ارشاد به میزبانی مدیریت حج و زیارت فارس با موضوع بررسی راه های همکاری در زمینه فرهنگی و هم افزایی بیشتر

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس، چهارمین نشست هم اندیشی دستگاههای هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان  ، روز سه شنبه "24 اردیبهشت" به میزبانی مدیریت حج و زیارت فارس برگزار شد.


علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس ،صابر سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، روح الله منوچهری مدیرکل کتابخانه های عمومی،  حجت الاسلام حسین امیدی رئیس دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، سیداحمد نجفی مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران شاخه فارس، نماینده و معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و محسن پرهیزگار مشاور حقوقی فرهنگ و ارشاد فارس در این نشست هم اندیشی دستگاه های هم خانواده فرهنگ و ارشاد به بررسی راه های همکاری در زمینه فرهنگی و هم افزایی بیشتر پرداختند.


در این جلسه علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت فارس ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان ،نسبت به معرفی حج و زیارت استان  و همچنین ارایه گزارش در خصوص نوع خدمات رسانی به زایرین حج و اعتاب مقدسه پرداخت .


زینلی در خصوص فضای اداری و ساختمان این مدیریت افزود: ساختمان حج و زیارت فارس از لحاظ مکانی و فعالیت  با کمبود فضا روبروست.


 وی در خصوص تشکیل کار گروه در ایام اربعین و همکاری مناسب این ادارات و دستگاههای دولتی هم خانواده نیز مطالبی بیان کرد.


در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در چهارمین نشست هم اندیشی دستگاه های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان فارس،  با تاکید بر اینکه دستگاه های هم خانواده آمده اند تا امکانات را به اشتراک گذارند گفت: در این نشست ها به دنبال آن هستیم تا دستگاه های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان فارس مشکلات و مسایل خود را بیان کنند و همه این دستگاه ها با ظرفیت هایی که دارند برای حل آن مشکلات و به حدقل رسانیدن مسایل، هم اندیشی و عمل کنند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اشاره به موضوع ثبت نام و ساماندهی و خدمت رسانی برای اعزام زائران، خاطر نشان ساخت: یکی از برنامه های فرهنگی که در این مسیر آماده شده و لازم است تا همه دستگاه های هم خانواده در این حرکت مهم فرهنگی ورود کنند؛ همراهی برای اربعین حسینی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با کمال افتخار ساختمان شماره ٢ خود در کوی زهرا را به این حرکت فرهنگی مردمی اختصاص خواهد داد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مدیران حاضر در جلسه و ابراز خرسندی از گرد هم آیی مسئولان هم خانواده فرهنگ و ارشاد؛ گفت: در سال گذشته این توفیق حاصل شد که چندین نشست را داشته باشیم و امسال نیز به میزبانی حج و زیارت استان انجام گردیده و در ادامه بگونه گردشی این نشست ها تداوم خواهد یافت.
صابر سهرابی با اشاره به اینکه در برپایی اینگونه گرد هم آیی ها همانگونه که مد نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم هست؛ هدف نهایی جاری شدن نگاه هم افزایی توسط تمامی مدیران می باشد؛ اظهار داشت: از این طریق ظرفیت های همه دستگاه ها شناسایی شده تا با همراهی هم برای تعالی فرهنگ، ادب و هنر گام هایی اساسی را در کنار یکدیگر داشته باشیم و با به اشتراک گذاشتن امکانات و داشته هایمان حرکت کنیم.​

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار